До скоро бих казала, че пътуването със самолетната компания Ryanair се равняваше на ужас и безизходица – пътниците бяха заливани с рекламни материали, постоянна аудиореклама по време на полета, лотарии и какви ли не други щорутии. От скоро обаче Ryanair реши да внесе промени в полза на клиентите си, които уж се очаква да спестят нервите и гласните струни на пътниците, да направят закупуването на самолетни билети по лесно, а самото пътуване по-приятно. Ето какво включват те:
От 1 Ноември.2013:
- ” Recaptcha ” кодовете за сигурност ще бъдат отстранени от сайта на Ryanair.com на 01 Ноември.2013
- На клиентите, които резервират директно на сайта Ryanair.com (т.е. не чрез туристически агенти ) ще бъде даден гратисен период от 24 часа от момента на първоначалнато резервация , за коригиране на малки грешки (т.е. правопис , имена , маршрути)
- Ryanair ще оперира ” тихи полети ” , преди 8 ч. сутрин, и след 21:00 вечерта . По време на тези “спокойни” полети кабинния екипаж ще спестява някой от рекламните си послания и ще намалява осветлението на борда , така че всички клиенти, които желаят да поспят, да могат спокойно да го направят.
От 1 Декември.2013:
- Ryanair ще позволи на пътниците втора малка ръчна чанта (малка дамска чанта, чанта за лаптоп или друга) не по-голяма от 35 х 20 х 20 см.
- Намяляват се таксите за преиздаване на бордни карти(от € 60 на € 30) и доплащаnето за втори куфар, чиито допустими килограми обаче си остават в дълбокия минимум – 15 кг.
Всички правила на английски език може да разгледате тук >>> http://www.ryanair.com/en/news/ryanair-announces-customer-service-improvements-over-next-6-months
Latest posts by Адриана (see all)
- Ще се видим във Facebook - 1.03.2021
- Нова година, нов късмет, нов проект - 11.02.2021
- Ти да видиш! Какво не знаеш за Швейцария. - 20.12.2020