От началото на този месец, KLM Royal Dutch Airlines предлага на своите клиенти по целия свят потвърждение, чек-ин и полетна информация чрез приложението Facebook Messenger. Това прави информацията лесно достъпна и винаги на разположение, както на летището, по време път или у дома. Освен това, клиентите на компанията могат да се свържат с агенти на KLM директно чрез фейсбук.
Новата услуга ще бъде достъпна за всички клиенти на KLM, които резервират билети от сайта – http://www.klm.com и изберат да получават информация чрез Facebook Messenger.
Предполагам, че и другите авиокомпании рано или късно ще пуснат същата услуга. Все пак, очевидно, това е бъдещето.
Latest posts by Адриана (see all)
- Ще се видим във Facebook - 1.03.2021
- Нова година, нов късмет, нов проект - 11.02.2021
- Ти да видиш! Какво не знаеш за Швейцария. - 20.12.2020