Таен клиент на туристически услугиРаботите с туристи? Да, аз също. За добро или лошо обаче добре познавам отношението към туристите в различни сфери на работа у нас. Голяма част от хората работят на принципа “Така или иначе този няма да се върне повече тук”. Мислите ли, че това е правилно. Аз не! И искам да го променя.

Наистина ли искате да знаете какво се случва във вашата комания, особено когато не сте на линия? Лошото отношение към клиентите е причината, поради която може да загубите много бъдещи и досегашни клиенти. Моята цел е да събера информация за продуктите и услуги, които предлагате и да ви помагна да повишите качеството си на обслужване спрямо конкретни индикатори и корпоративни стандарти.

За това ако се чудите защо

  • Служителите ви не са достатъчно ентусиазирани и мотивирани
  • Работата ви не се развива така както бихте желали
  • Имате усещането, че служителите ви лъжат
  • Не сте сигурни дали проблемът се крие в предлаганата услуга, подизпълнителите ви или самите вие
  • Когато сте около служителите си всичко е наред, но след като си тръгнете всичко се обръща с главата надолу
  • Получавате куп оплаквания към екипа си, отправени от клиенти

Аз мога да ви отговоря!

Единственото нещо, което трябва да направите е да ми позволите да бъда вашите очи и уши. По този начин ще получите подробна, обективна и точна представа за вашия бизнес, през погледа на вашите клиенти.

Таен клиент за всички видове туристически услуги

Настаняване 

  • Хотели
  • Хостели
  • Къщи за гости
  • Хижи

Транспортни услуги

  • Авио транспорт
  • Автобусен транспорт
  • Коли под наем
  • Велосипеди под наем

Заведения за хранене и развлечения

  • Ресторанти
  • Заведения за бързо хранене
  • Барове или нощни клубове

Tуроператорска, турагентска и информационна дейност

  • Туристически агенции
  • Туроператори
  • Туристически информационни центрове
  • Екскурзоводско обслужване

Допълнителни туристически услуги

  • Wellness и Спа
  • Галерии и музеи
  • Други

Ако искате да подобрите качеството на работа на своите служители и да бизнесът ви да се развива само в положителна посока, свържете се с мен на adria.vassilkova@gmail.com

Типичният анализ на тайния клиент покрива и оценява:

  • Резервации/ Предлагане на турстически продукт
  • Посрещане и настаняване
  • Ниво на обслужване
  • Умение за общуване
  • Реакция в кризистни ситуации
  • Компетенция свързана с естеството на работа
  • Качество на храната и напитките
  • Отношение и лоялност на служителите
  • Цялостната картина

Защо да изберете мен

  • От мен може да очаквате – точност и прецизност с оглед на детайлите
  • Имам богат опит с работата и стандартите на туристическия сектор
  • Работя активно в сферата на туризма
  • Запозната съм с най-новите тенденции и изисквания за персонала
  • Няма да скрия нищо от вас
  • Ще поставя служителите ви в различни ситуации, за да проверя тяхната реакция
  • Мога да подкрепя истината със снимки и видео
  • Ще направя всичко възможно нивото на туристическите услуги в България да стане по-добро.

Какво ще получите

  • Обективна преценка за работата на служителите си
  • Поставяне на служителите в определени ситуации
  • Подробно описание на работата, извършена от служителите ви по зададени критерии
  • Истината
  • Повече доволни клиенти
  • Повече нови клиенти

При всякакви въпроси свързани с дейността ми като таен клиент и начините, по които мога да помогна на вашия бизнес, не се колебайте да се свържете с мен на   adria.vassilkova@gmail.com

Намери ме в