Работите с туристи? Да, аз също. За добро или лошо обаче добре познавам отношението към туристите в различни сфери на работа у нас. Голяма част от хората работят на принципа “Така или иначе този няма да се върне повече тук”. Мислите ли, че това е правилно. Аз не! И искам да го променя.
Наистина ли искате да знаете какво се случва във вашата комания, особено когато не сте на линия? Лошото отношение към клиентите е причината, поради която може да загубите много бъдещи и досегашни клиенти. Моята цел е да събера информация за продуктите и услуги, които предлагате и да ви помагна да повишите качеството си на обслужване спрямо конкретни индикатори и корпоративни стандарти.
За това ако се чудите защо
- Служителите ви не са достатъчно ентусиазирани и мотивирани
- Работата ви не се развива така както бихте желали
- Имате усещането, че служителите ви лъжат
- Не сте сигурни дали проблемът се крие в предлаганата услуга, подизпълнителите ви или самите вие
- Когато сте около служителите си всичко е наред, но след като си тръгнете всичко се обръща с главата надолу
- Получавате куп оплаквания към екипа си, отправени от клиенти
Аз мога да ви отговоря!
Единственото нещо, което трябва да направите е да ми позволите да бъда вашите очи и уши. По този начин ще получите подробна, обективна и точна представа за вашия бизнес, през погледа на вашите клиенти.
Таен клиент за всички видове туристически услуги
Настаняване
- Хотели
- Хостели
- Къщи за гости
- Хижи
Транспортни услуги
- Авио транспорт
- Автобусен транспорт
- Коли под наем
- Велосипеди под наем
Заведения за хранене и развлечения
- Ресторанти
- Заведения за бързо хранене
- Барове или нощни клубове
Tуроператорска, турагентска и информационна дейност
- Туристически агенции
- Туроператори
- Туристически информационни центрове
- Екскурзоводско обслужване
Допълнителни туристически услуги
- Wellness и Спа
- Галерии и музеи
- Други
Ако искате да подобрите качеството на работа на своите служители и да бизнесът ви да се развива само в положителна посока, свържете се с мен на adria.vassilkova@gmail.com
Типичният анализ на тайния клиент покрива и оценява:
- Резервации/ Предлагане на турстически продукт
- Посрещане и настаняване
- Ниво на обслужване
- Умение за общуване
- Реакция в кризистни ситуации
- Компетенция свързана с естеството на работа
- Качество на храната и напитките
- Отношение и лоялност на служителите
- Цялостната картина
Защо да изберете мен
- От мен може да очаквате – точност и прецизност с оглед на детайлите
- Имам богат опит с работата и стандартите на туристическия сектор
- Работя активно в сферата на туризма
- Запозната съм с най-новите тенденции и изисквания за персонала
- Няма да скрия нищо от вас
- Ще поставя служителите ви в различни ситуации, за да проверя тяхната реакция
- Мога да подкрепя истината със снимки и видео
- Ще направя всичко възможно нивото на туристическите услуги в България да стане по-добро.
Какво ще получите
- Обективна преценка за работата на служителите си
- Поставяне на служителите в определени ситуации
- Подробно описание на работата, извършена от служителите ви по зададени критерии
- Истината
- Повече доволни клиенти
- Повече нови клиенти
При всякакви въпроси свързани с дейността ми като таен клиент и начините, по които мога да помогна на вашия бизнес, не се колебайте да се свържете с мен на adria.vassilkova@gmail.com
- Ще се видим във Facebook - 1.03.2021
- Нова година, нов късмет, нов проект - 11.02.2021
- Ти да видиш! Какво не знаеш за Швейцария. - 20.12.2020